Minggu, 02 Juni 2013

Puisi Aku Masih Mencintaimu

Aku Masih Mencintaimu lama sudah kita bersahabat.. aku teringat di waktu kita masih kecil.. aku selalu teringat senyum dan suaramu.. disaat aku menatap mata dan wajah indahmu.. aku terdiam dan terpaku.. aku merasakan perasaan yg belum pernah ku rasa.. CINTA ! inilah yang kurasa.. ingin rasanya aku mengatakan, kata yang sebelumnya pernah ku ucap.. aku takut kau marah, dan kecewa.. sayang semilir angin yang bertiup membawa aku ke seberang fikiran memikirkan dirimu dalam kepekatan kesibukan namun kasihku padamu sehangat mentari yang menyinari alam tika ini ku titipkan lembayung rinduku padamu dengan hembusan angin yang bertiup agar dirimu merasai setiap gelora rasaku padamu sayang makin ku cuba menitipkan rasa ini semuanya bagaikan terkunci dibibirku tak mampu lagi kuluahkan dihujung pena kerana rasa ini takkan sama dengan rasa hatiku mungkinkah dirimu merasai getaran hatiku selama ini? apakah mungkin dirimu merasai gelodak jiwaku yang tak bertepi? dan adakah kau kan miliki rasa hatiku setelah aku kunci cinta untukmu? sayang bangunkanlah aku dari derita rindu ini kerana tanpa dirimu aku begitu sulit menjalani hidup ini berikanlah aku nafas udara cintamu agar aku bisa hidup dengan tenang di muka bumi ini sayang aku cinta kamu sejujurnya cintaku tak pernah terlihat olehmu kerana kita terpisah jarak dan waktu berikanlah aku kesempatan untuk aku ucapkan I LOVE YOU

Tidak ada komentar:

Posting Komentar